۱۴۰۳/۰۲/۲۸
فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار به روش ساخت، مالکیت و بهره برداری (BOO)

تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران

فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار در تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران در سامانه ستاد: 200109291000162
تامین خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران

 

شركت ملي نفت ايران در نظر دارد تامین خدمات شناورهاي فراساحلي مورد نیاز خود را به روش ساخت، مالكيت و بهره­ برداری (BOO) و در قالب خرید خدمت تضمینی، طبق شرايط و مدارك مربوطه و آیین ­نامه اجرایی بند (الف) تبصره ۴ قانون بودجه سال 1401، از طريق برگزاري مناقصه عمومي دو مرحله‌اي همراه با ارزیابی کیفی به سرمایه­ گذاران واجد شرایط واگذار نمايد. از متقاضياني كه داراي شرايط ذيل مي‌باشند دعوت مي‌گردد حداکثر تا هفت روز پس از چاپ آگهي نوبت دوم نسبت به دريافت اسناد ارزيابي كيفي اقدام و تا چهارده روز پس از اتمام مهلت یاد شده، اسناد استعلام ارزيابي كيفي را تكميل و عودت نمايند.

شرح عملیات پروژه: تأمین مالی به همراه ساخت و بهره­ برداری از شناور به منظور ارائه خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران پس از اخذ گواهي­نامه ­ها و مجوزهاي لازم از دستگاه­ های ذیربط در قبال دریافت حق ­الزحمه؛

محل اجرای کار: محل ساخت شناور الزاماً می­ بایست در ایران باشد. محل بهره­ برداری از شناورها و ارائه خدمات شناوری به شرکت ملی نفت ایران، آب­ های خلیج­ فارس و دریای عمان خواهد بود.

مدت زمان اجرای موضوع قرارداد: دوره ساخت شناورها به مدت ۲ سال و دوره بهره ­برداری از شناورها و ارائه خدمات شناوری به شرکت ملی نفت ایران 10 سال جمعاً به مدت ۱۲ سال از زمان تنفیذ قرارداد خواهد بود.

شرایط متقاضیان: اشخاص حقوقی که به صورت انفرادی و یا مشارکتی توان مالی، فنی و اجرایی برای انجام تعهدات موضوع این فراخوان و قرارداد مربوطه را دارا می ­باشند.

خریدار خدمت: شرکت ملی نفت ایران از طریق شرکت­ های تابعه ذیربط

نوع شناورهای مورد نیاز: شناور تدارکاتی سکوهای نفتی و گازی PSV (Platform Supply Vessel)

تذکر: شناورهای مورد استفاده توسط سرمایه­ گذار به منظور ارائه خدمات شناوری باید الزاماً نو و ساخت ایران باشد و شناورهای تعمیر، بازسازی و یا نوسازی شده قابل قبول نخواهد بود.

محل دریافت و تحویل مدارک ارزیابی کیفی: دريافت و ارسال كليه اسناد از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني www.setadiran.ir انجام‌شده و مناقصه‌گران بايد نسبت به ثبت‌نام در سامانه ستاد و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي اقدام نمايند.

لینک خبر اصلی :

https://investment.nioc.ir/fa-IR/investment.nioc/7125/news/view/17473/2000006515/Staging/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

آخرین اخبار
نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟