۱۴۰۳/۰۲/۲۸
بورس دریایی؛

حفاری شمال در گزارش 6 ماهه اول رشدی 114 درصدی داشت + نمودار

شرکت حفاری شمال با نماد «حفاری»، در 6 ماهه ابتدایی سال1402 موفق به ثبت رشد درآمد 114 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شد.
حفاری شمال در گزارش 6 ماهه اول رشدی 114 درصدی داشت + نمودار

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از روابط عمومی حفاري شمال، بر اساس اطلاعات منتشر شده بر روی سامانه کدال، حفاری شمال در نیمه نخست سال 1402 مبلغ 18.331.140 میلیون ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال 1401، رشد 114 درصدی را نشان می‌دهد.

این شرکت همچنین در شهریور ماه امسال 2.797.868 میلیون ریال درآمد به ثبت رسانده که حکایت از رشد 67 درصدی نسبت به دوره یک ماهه سال قبل دارد.

شرکت حفاری شمال با دارا بودن 9 دستگاه دکل حفاری خشکی و 2 دستگاه سکوی حفاری دریایی پایه‌دار جزء پیشگامان صنعت حفاری مدرن در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود.

از جمله پروژه‌هایی مهمی که هم‌اکنون در دست اجرای شرکت حفاری شمال قرار دارد، طرح توسعه میادین نفتی «مارون» در استان خوزستان و «گلخاری» در استان بوشهر است.

شركت بورس حفاري شمال، به عنوان يک شركت پيشرو در حوزه صنعت حفاري چاه‌هاي نفت و گاز بوده، و سهم شايسته از بازار حفاري خشکی و حفاری فراساحلی ايران را در بردارد؛ اين شركت در حال حاضر خدمات فني و حفاري گسترده اي را در زمينه حفاری، خدمات دريايی، سيمانكاری و اسيدكاری، حفاری انحرافی، نمودارگيری از چاه ها، راندن لوله های جداری، ابزار و لوازم در گردش، مهندسی گل و سيمان ، پسماند حفاری، چاه پيمايی ، كنترل عمليات حفاری به شركتهاي بزرگ و معتبر ايرانی و بين المللي ارائه مي كند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

آخرین اخبار
نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟