۱۴۰۳/۰۳/۱۲

دوره تخصصی بیمه دریایی P&I آکادمی دریایی سیراف

برگزارری دوره تخصصی کوتاه مدت بیمه دریایی P&I توسط آکادمی دریایی سیراف در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی.
دوره تخصصی بیمه دریایی P&I آکادمی دریایی سیراف

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا؛ یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ دوره تخصصی کوتاه مدت پوشش بیمه ماشین آلات (P&I) توسط آکادمی دریایی سیراف، برای دانش آموختگان و شرکت کنندگان این دوره که از مدیران ارشد و عامل، کارشناسان ارشد شرکت های کشتیرانی، شرکت های بیمه و مالکان کشتی ها با تدریس کاپیتان محمدرضا محمدی بنایی، در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در ابتدای جلسه، سرکار خانم مهندس بلاژ، مدیر اجرایی آکادمی دریایی سیراف، ضمن بیان خوش آمدگویی به معرفی دوره مذکور پرداخته و افزودند: " آکادمی دریایی سیراف، تنها آکادمی تخصصی مدیریت، کسب و کار و انتقال تکنولوژی در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی بوده، که از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ایران به سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) معرفی شده؛ و درحال حاضر موفق به برگزاری دوره های بیمه و پوشش بیمه دریایی H&M و P&I و دیگر دوره های تخصصی کوتاه مدت نموده است، و ما بسیار مفتخریم که در خدمت شما عزیزان و استاد گرانقدر کاپیتان محمدی بنایی، هستیم .
در ادامه نیز دکتر حسن ضیائی مدیرعامل هلدینگ سیراف، ضمن خیر مقدم به دانش آموختگان دوره بیمه دریایی به تجربه ۲۲ ساله شرکت شرکت سیراف در زمینه کشتی سازی صنایع دریایی و تاسیس آکادمی سیراف از سال ۱۳۹۸ و فعالیت علمی و آموزشی این مجموعه اشاره اشاره کرد.
وی با تاکید بر پیروی آکادمی دریایی سیراف، از آکادمی های بین المللی، بیان داشت: ما سعی داشته ایم، استاندارد های مراکز آموزشی بین المللی همانند؛ هامبورگ بیزینس اسکول، لوید آکادمی، کاردیف و... را رعایت کنیم.
مدیر عامل هلدینگ سیراف در ادامه برای معرفی مدرس دوره بیمه دریایی H&M و P&I افزود: جناب آقای کاپیتان محمدی بنایی، یکی از بهترین و با تجربه ترین اساتید دوره های ما در آکادمی دریایی سیراف هستند.
ضیائی در پایان نیز گفت: کشور ما امروزه بسیار به این نوع تخصص ها نیاز داشته، و امیدواریم دانش آموختگان با بهره گیری از این مباحث تخصصی این دوره، منشأ اثر گذاری در سازمان های خود باشند.
سپس کاپیتان محمد رضا محمدی بنایی با ارائه روزه شخصی خود و معارفه عنوان دوره بیمه دریایی، فرآیند و رسیدگی به دعاوی و خسارات دریایی پرداختند.
لازم به ذکر است، کاپیتان محمدرضا محمدی بنایی، ۳۰ سال سابقه موثر در صنعت دریایی، دارنده مدرک تکمیلی (P&D) در زمینه بیمه دریایی از world maritime university و دارنده مدرک قوانین نجات دریایی از Lioyds maritime academy داشته اند.
شروع تدریس ایشان درباره سقف بالای تعهدات P&I در بیمه های دریایی و حمایت کنوانسیون های بین المللی از مالکان و بیمه ها بوده و در ادامه به مباحث: گزارش خسارت زمان وقوع حادثه Risk assessment، آنالیز ریسک، ارزیابی ریسک به وسیله سوابق چند ساله(ISM code object)، زنجیره وقوع، واکنش های اظطراری، روش ها و شیوه های تهیه بیمه برای کشتی ها پرداخته شد.

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

آخرین اخبار
نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟