۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدیرعامل شرکت امیدان ساحل پارسیان در حاشیه نشست DBA آکادمی سیراف مطرح کرد؛

لزوم حمایت از موسسات آموزشی که تخصص های دریامحور دارند

امید مرادی در راستای ارتقای سطح آموزش پرسنل دریایی گفت: حمایت از موسسات آموزشی با تخصص های دریامحور وظیفه ما می باشد.
لزوم حمایت از موسسات آموزشی که تخصص های دریامحور دارند

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گفتمان دریا، امید مرادی، مدیرعامل شرکت امیدان ساحل پارسیان، عضو هیئت مدیره و اتحادیه مالکان کشتی ایران و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه P&I کیش، در حاشیه سومین نشست دفاعیه و ارائه پروژه های نهایی دانش پذیران دوره تخصصی DBA Maritime management آکادمی دریایی سیراف، درباره ارزیابی خود از عملکرد این مجموعه آموزشی، گفت: با توجه به شناخت سالیان متمادی از آقای دکتر حسن ضیایی که ابتدا در بوشهر بودند، افتخار آشنایی با ایشان را بصورت همکار و دوست دارم. باید بگویم که وقتی ایشان بنده را در این نشست علمی دعوت کردند خیلی متعجب شدم که این همه زحمت کشیده اند و چه خدمات شایسته ای در بحث آموزش صنعت ارائه داده اند و دوره هایی که برگزار کرده اند، واقعا برایم لذت بخش بود.

صنعت دریایی ایران با آموزش قوی، به موفقیت خواهد رسید

مدیرعامل شرکت امیدان ساحل پارسیان افزود: پایه و اساس هر پیشرفتی آموزش است. اگر آموزش را مبنای کار قرار ندهیم قطعا آن کار دچار مشکل خواهد شد. متاسفانه ما در صنعت دریایی از یک نقطه ای جلوتر نرفتیم؛ چون در بحث آموزش آنطور که شایسته آن هست قوی عمل نکردیم و مطمئن هستم که اگر به آموزش بها داده شود و به اساتید و افراد باتجربه که در این زمینه تحصیلات آکادمیک دارند ارزش قائل شویم، یقینا می توانیم خیلی موفق تر در بحث مدیریت کشتی، آفشور، شناورهای سطحی و زیر آب، لوله گذاری های صنعت دریایی و... عمل کنیم.

آکادمی سیراف، فرصتی برای ارتقای دانش و مهارت دریانوردان

مدیرعامل شرکت امیدان ساحل پارسیان درباره برنامه مجموعه خود جهت ارتقا و رشد نیروی انسانی در بعد علمی-آموزشی و کارهای انجام شده و برنامه های آینده در این خصوص اظهار داشت: مجموعه ما کارکنان خود را در دوره های مختلف دریایی که در حال حاضر برگزار می شود ثبت نام می کند و پرسنل درآن شرکت می کنند تا آموزش های لازم را بگذرانند. بیشتر پرسنل ما در بنادر مستقر هستند و تلاش داریم تا آنها را به آکادمی سیراف وصل کنیم تا از این دوره ها را بصورت فراگیر بهره ببرند.

عضو هیئت مدیره و اتحادیه مالکان کشتی ایران، در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به دلیل ارتقای سطح آموزش پرسنلی که داریم، از موسسات آموزشی با تخصص های دریامحور حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟