۱۴۰۳/۰۲/۲۸
گزارش خبرنگار گفتمان دریا از نمایشگاه حمل و نقل تهران؛

نمایشگاه لجستیک تهران در قرق شرکت های دولتی و خصولتی قرار داشت

در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته کلیه غرفه های بزرگ و اصلی در اختیار بخش دولتی، شرکت‌های خصولتی و حاکمیتی قرار داشت.
نمایشگاه لجستیک تهران در قرق شرکت های دولتی و خصولتی قرار داشت

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، خبرنگار میلاد پاشازاده در بازدید از هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد نوشت: کلیه غرفه های بزرگ و اصلی این نمایشگاه در اختیار بخش دولتی، شرکت‌های خصولتی و حاکمیتی قرار داشت؛ این اقدام باعث عدم حضور و یا در حاشیه قرار گرفتن بخش خصوصی واقعی در حوزه های مختلف حمل و نقل شده است.

یکی از بخش‌های مهم لجستیک، حمل و نقل دریایی و صنعت دریایی می‌باشد، که متاسفانه به دلایل ذکر شده حضور کم فروغی حتی به نسبت سال‌های گذشته در این رویداد مهم داشتند.

در این راستا نیز آقای محمد عیقرلو، دبیر فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران که جهت بازدید این نمایشگاه حضور داشتند عنوان نمود: از حضور ارگان‌های دولتی در اینجا ناراضی هستیم، به دلیل اینکه فضای نمایشگاه را با احداث غرفه‌های بزرگ اشغال کردند و فضایی را برای بخش خصوصی باقی نگذاشتند.

وی گفت: چه دلیلی دارد بخش دولتی غرفه‌های بزرگ بگیرد، و قیمت‌ها را طوری افزایش بدهد که بخش خصوصی توان حضور نداشته باشد.

ایشان افزود: مجری نمایشگاه و وزارت راه و شهرسازی نباید اجازه حضور دولتی‌ها در این رویداد را بدهند، تا بخش خصوصی موفق به حضور و عرضه دستاوردهای خود بشود.

عیقرلو بیان نمود: متاسفانه مقامات دولتی هم که برای بازدید نمایشگاه می‌آیند، از غرفه‌های خودشان بازدید می‌کنند، و فرصت و تمایل بازدید از بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه را ندارند.

دبیر فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران گفت: امسال حضور بخش خصوصی در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، بسیار کمرنگ بود.

محمد عیقرلو در انتها افزود: وقتی وزیر راه و شهرسازی و یا دیگر مقامات به نمایشگاه می ‌آیند، یک بی‌نظمی حاکم می‌شود؛ پیشنهاد من این است که در آینده برنامه‌ای را ترتیب بدهند که بخش خصوصی که در طول سال موفق نمی‌شود مسئولان را ببینند، حداقل به واسطه حضور در چنین رویدادی موفق به ارائه توانمندی‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات خود بشود؛ به محض اینکه آقای وزیر وارد می‌شود ۵۰ نفر دور او را می‌گیرند و ایشان را به سمت غرفه‌های دولتی‌ها و خصولتی‌ها هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرات

  • Image
    قائمی 4 ماه پیش پاسخ

    این یک حقیقت تلخ است

آخرین اخبار
نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟