۱۴۰۳/۰۲/۲۸
پس از برگزاری ناموفق انتخابات انجمن مهندسی دریایی ایران در دور اول :

هیات مدیره جدید و بازرس انجمن مهندسی دریایی ایران مشخص شد

مجمع عمومی انجمن مهندسی دریایی با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار گردید و در انتها و پس از رای گیری، هیات مدیره جدید و بازرسان انتخاب شدند.
هیات مدیره جدید و بازرس انجمن مهندسی دریایی ایران مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، مجمع عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران (نوبت دوم) ،  عصر روز 30 فروردین ماه 1402 با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار گردید و در انتها و پس از رای گیری، هیات مدیره جدید و بازرسان انتخاب شدند.

در این جلسه که در سالن اجتماعات خانه کارگر و تحت نظارت نماینده محترم وزارت علوم، خانم دکتر پورفرد  برگزار شد، موارد زیر در دستور کار جلسه قرار داشت:

  • تعیین هیات رییسه مجمع
  • ارائه گزارش های عملکرد و مالی
  • انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان

در ابتدای جلسه و با رای گیری از اعضای انجمن، آقای مهندس جعفری، ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و مدیرکل دفتر دریایی و ریلی وزارت صمت به عنوان رئیس مجمع انتخاب گردید و آقایان رشیدی، عبدالمجید و مرتضوی به عنوان سایر اعضای هیات رئیسه و برگزار کننده انتخابات انجمن مهندسی دریایی ایران انتخاب شدند.

پس از آن آقای دکتر عجمی، ریاست هیات مدیره انجمن در خصوص اهم اقدامات انجام شده در انجمن سخنرانی کردند. برخی از اقدامات توضیح داده شده مختصراً به شرح زیر است:

  • حل و فصل دعاوی حقوقی گذشته
  • برگزاری همایش دریایی به صورت مجازی در سال 1400
  • تشکیل و ساماندهی کمیته های فرعی انجمن در استانهای ساحلی

ایشان همچنین اعلام نمودند که با توجه به جلسات متعدد با نمایندگان وزارت علوم در امور انجمنها (دکتر ایرانمنش) و در راستای پویاتر کردن انجمن مهندسی دریایی، امسال الزام حضور حداکثری اعضای هیات علمی در انتخابات برداشته شده است و محدودیتی برای شرکت در انتخابات هیات مدیره برای اعضای عادی و ارشد انجمن وجود ندارد.

در ادامه آقای دکتر عدالت، گزارشات مالی سالهای 1400 و 1401 را به اعضا ارائه نمودند. به صورت خلاصه ورودی انجمن در سال مالی 1400 برابر 866 میلیون تومان و هزینه های آن 852 میلیون تومان بوده است. البته در این ارقام در برخی موارد حقوق پرسنل انجمن به عنوان خروجی در نظر گرفته نشده است.

در سال مالی 1401 نیز ورودی و خروجی مالی انجمن در همین حدود بوده است. البته حقوق 14 ماه پرسنل این انجمن به طور کامل پرداخت نشده است و مبلغ 800 میلیون تومان به عنوان معوقات در حساب فیمابین باقی مانده است.

در ادامه آقای جعفری ضمن تشریح اهمیت فعالیت انجمن مهندسی دریایی بیان کردند: "انجمن مهندسی دریایی ایران در حقیقت سخنگوی ذینفعان در حوزه دریایی است. صاحبان کسب و کارهای دریایی و اعضای این انجمن انتظار پیگیری مطالبات صنفی و جنگندگی لازم در مجامع مختلف را از این انجمن دارند."

در ادامه اسامی کاندیداهای هیات مدیره و بازرسان انجمن خوانده شد و به هر یک از ایشان که در جلسه حضور داشتند، یک مهلت 3 دقیقه ای برای توضیح برنامه ها و راهبردها و دیدگاههای آنان داده شد.

اسامی کانداداهای هیات مدیره و بازرسان انجمن مهندسی دریایی ایران به ترتیب سخنرانی به شرح ذیل بود:

آقایان : صفری، رضوی، دقیق، سماواتیان، اکبری، رضایی، یوسفی، بحیرایی، مغاره، عقیدتمند پاک، کوکبی و مغربی به عنوان کاندیدای هیات مدیره و آقایان : مسعود زاده و فیض چکاب به عنوان بازرس.

پس از رای گیری، آقایان سماواتیان و رضایی با 31 رای، صفری و بحیرایی با 29 رای، کوکبی با 21 رای، مغربی 19 رای و دقیق با 17 رای به عنوان 7 عضو هیات مدیره انجمن برگزیده شدند. همچنین آقای فیض چکاب با 20 رای به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.

پایگاه خبری گفتمان دریا ضمن عرض تبریک به برگزیدگان هیات مدیره و بازرس انجمن، امیدوار است با فعالیتهای جهت دار و مثبت این عزیزان، شاهد پیشرفت در کلیه بخشهای دریایی ایران باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

آخرین اخبار
نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟