۱۴۰۳/۰۱/۳۱

برگزاری مراسم افتتاحیه دوره EMBA یارد کشتی سازی برای مدیران شرکت کشتی سازی صدرا خزر

افتتاحیه دوره EMBA مدیریت کشتی سازی توسط آکادمی دریایی سیراف در یارد صدرای خزر برگزار شد.
برگزاری مراسم افتتاحیه دوره EMBA یارد کشتی سازی برای مدیران شرکت کشتی سازی صدرا خزر

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، مراسم افتتاحیه دوره EMBA یارد کشتی سازی برای مدیران ارشد کشتی سازی صدرا خزر در تاریخ 23 شهریور ماه سال جاری در شهرستان نکا ، محل یارد کشتی سازی صدرا و با حضور 14 نفر از مدیران ارشد این کشتی سازی برگزار گردید. مراسم افتتاحیه ساعت 9:40 صبح روز 23 شهریور ماه با پخش چند آیه از قرآن کریم آغاز شد . سپس خانم دکتر زرگامی مدیر بخش تحقیق و توسعه آکادمی دریایی سیراف، توضیحاتی در خصوص روند مراسم افتتاحیه و همچنین هدف و مزایای دوه مذکور ارائه نمود.

در ادامه جناب آقای مهندس رضوی، مدیر عامل یارد کشتی سازی صدرا خزر، در خصوص اهمیت آموزش و گذراندن دوره های تخصصی در مدیریت بهینه و ارتقای کیفیت عملکرد مدیران ارشد یارد توضیحاتی ارائه دادند.

پس از آن دکتر ضیائی، موسس و مدیرعامل آکادمی دریایی سیراف، سخنرانی خود را با معرفی کوتاهی از سوابق کاری و حرفه ای خود آغاز کردند. همچنین به اهمیت ارتقای دانش و مهارتهای مدیران دریایی در رشد این صنعت پرداختند.در ادامه چشم انداز های این صنعت استراتژک کشور  و اهداف و مزایای دوره مذکور و ناظر های بیرونی از قبیل دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان فنی حرفه ای بر دوره های آکادمی مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر این در خصوص شرایط برگزاری کلاس و قوانین حضور در کلاس ها و لزوم ارائه پایان نامه برای کسب مدرک پایانی و اعتبار مدارک آکادمی توضیحاتی داده شد.

 

دکتر ضیایی در پاسخ به سوالی در خصوص سرفصلهای این دوره آموزشی گفت: "وجود این آکادمی بر اساس هویتی برگرفته از هویت بین المللی است.دوره های آکادمی بر اساس نیاز مدیریت و چالش های آن تدوین شده است. آکادمی دریایی سیراف با بررسی Business School  های بین المللی دوره ها را تعریف و تدوین و بومی سازی میکند ، در نتیجه 90 درصد سرفصل های دوره ها ، مشابه سرفصل های بین المللی است.دوره EMBA یارد کشتی سازی که برای شما درحال برگزاری است برگرفته از سرفصل های تاسمانیا در استرالیا بوده است که بر اساس نیاز کشور خودمان بومی سازی شده است."

در ادامه دکتر جبل عاملی ، مدیرگروه برندینگ آکادمی دریایی سیراف ، بصورت آنلاین در این جلسه حضور یافتند و سخنانی در خصوص اهمیت هنر عرضه محصول و ایجاد جایگاه محصول در دنیای کسب و کار و نگاه استراتژیک به منابع بیان کردند.

سپس دکتر صفری، از اساتید حوزه ی دریایی آکادمی و مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان ، بصورت آنلاین سخنرانی خود را بامحوریت اهمیت مطالبه گری در این دوره از سوی دانش پذیران  بیان کردند و از دانش پذیران خواستند که در مستندسازی آموزه های خود کوشا باشند.

در پایان این مراسم ضمن آشنایی تیم آکادمی دریایی سیراف با محیط کارخانه و نفرات حاضر در این دوره اعلام گردید که طبق برنامه ریزی های انجام شده، دوره مذکور 10 ماه به طول خواهد انجامید. 

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟