۱۴۰۳/۰۲/۱۳

جلسه دفاعیه دوره دوم DBA آکادمی دریایی سیراف

آکادمی دریایی سیراف نشست دفاعیه دانش پذیران دومین دوره تخصصی DBA خود را در سالن اجتماعات، دانشگاه شهید بهشتی برگزار کرد.
جلسه دفاعیه دوره دوم DBA آکادمی دریایی سیراف

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا؛ دومین نشست دفاعیه دانش پذیران دوره تخصصی (DBA in Maritime Management ) آکادمی دریایی سیراف، چهارشنبه 1401/10/21 در محل سالن اجتماعات پارک علم و فناوری، دانشگاه شهید بهشتی، با حضور مدیران ارشد سازمان ها و ارگانهای دریایی کشور، مراکز علمی، شرکت های صنعتی و علاقمندان به سرمایه گذاری در پروژه های دریایی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور و استقبال بخشهای مختلف جامعه دریایی همراه بود، 4 گروه از دانش پذیران دوره دوم DBA آکادمی دریایی سیراف به ارائه پایان نامه های خود در حضور اساتید و پیشکسوتان صنعت دریایی کشور پرداختند.

در ابتدای جلسه، سرکار خانم بلاژ، مدیر اجرایی آکادمی به ارائه گزارشی از فعالیتهای آکادمی از ابتدای سال 1401 پرداخت و در خصوص دوره های بلند مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی شده در سال جاری توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه، آقای دکتر ضیایی، موسس آکادمی دریایی سیراف به سخنرانی پرداخت و گزارشی از روند تاسیس آکادمی در سال 1398 تا به امروز ارائه نمود. وی ضمن بر شمردن اهداف اصلی آکادمی و تاثیرات مثبت آن بر جامعه دریایی کشور، یکی از اصلی ترین رسالت های این آکادمی را شبکه سازی در سطح مدیران دریایی کشور و همچنین برندینگ مدیران دریایی کشور عنوان کرد.

در بخش بعدی این مراسم، آقای مهندس جعفری، ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه، به تشریح اهمیت اقتصاد دریا محور در کشور پرداخت. وی همچنین به نقش شرکتهای خصوصی در توسعه فعالیتهای دریایی کشور اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت این گونه نشتهای علمی، آن را قدمی مثبت در راه اعتلای فرهنگ مدیریت دریایی و رشد جامعه دریایی کشور دانست.

در ادامه مراسم، 4 موضوع پایان نامه و پروپوزال به شرح ذیل مطرح گردید:

1- ارائه مدل مالی مبتنی بر توسعه کسب و کار شرکت های خدمات کشتیرانی در تامین مالی گسترش ناوگان دریایی، آقایان حاجی اسماعیلی، رهبر سادات

2- بررسی رابطه بین شیوه های رهبری تحول آفرین مدیران بر میزان درگیری شغلی با نقش میانجی تاب آوری سازمانی در شرکتهای حوزه نفت و گاز بخش دریا، آقایان بختیاری و جعفری نیا

3- بررسی و تاثیر سرمایه های اجتماعی برای ایجاد کسب و کار خانگی(بررسی موردی خانواده های دریانوردان) ، آقایان مهرزاد، بلوری، رجبی، انبوی پور

4- مدیریت موثر کشتی در کسب و کار فراساحل و دریایی، توسعه و ارتقاء رمز موفقیت، آقایان شاملو، خاکپور فرد، زندی

 

در انتهای مراسم و پس از سوالات اساتید و حضار از دانش پذیران، عکسهای یادبود این مراسم گرفته شد.

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرسنجی
قیمت ها
ارزیابی شما از محتوای پایگاه خبری گفتمان دریا چیست؟